aangenaam!

met hart en stiel wil mensen en merken bewustmaken van hun kracht om iets positiefs te betekenen voor de aarde en haar bewoners. Dat doen we door bedrijven te helpen hun missie te realiseren dankzij sterke merk- en marketingstrategieën. We kiezen daarbij voor een holistische aanpak die op de lange termijn rendeert, in plaats van quick wins in de vorm van holle campagnes.

met hart en stiel, dat is ondernemen met een hart voor de planeet en de stiel in de vingers.

 
 

waarden

met hart en stiel_doelbewust

doelbewust

Ik werk om te leven en maak graag zoveel mogelijk positieve impact op de planeet en de mensen rondom mij. Voldoening haal ik uit de samenwerking met klanten en partners die met dezelfde bezieling de wereld een stukje beter maken.

Mijn focus ligt dan ook op merken en projecten met een duurzame missie, op ecologisch en/of sociaal vlak. Ik ben me steeds bewust van wat belangrijk is voor het grotere geheel én voor de realisatie van de missie van mijn klanten.


verbinding

Mensen en merken verbinden doet mijn hart sneller slaan. Mijn geloof in fijne, langdurige relaties met klanten en partners is dan ook ijzersterk. In iedere samenwerking ga ik voluit voor win-win-wins, op professioneel én persoonlijk vlak.

Ik ben mezelf bewust van mijn capaciteiten, maar ook van mijn beperkingen. Daarom omring ik me graag met andere ondernemers. Als collectief vullen onze diensten elkaar aan met elk hun expertise, én heb ik er meteen toffe (tijdelijke) collega’s bij.

met hart en stiel_verbinding

met hart en stiel_high-end but laidback

high-end but laidback

Half werk is niet aan mij besteed. Ik lever dus steeds kwalitatief werk, al doe ik dat niet in maatpak vanuit een corner office. met hart en stiel staat bovendien niet altijd aan, mijn bedrijf werkt precies zoals ik dat zelf graag doe.

Tijdens de werkuren ga ik er 100% voor, daarnaast schakel ik graag een paar versnellingen lager. Om inspiratie op te doen op events, tijdens reizen of met een goed boek, te genieten van de natuur, of gewoon even te niksen. Tijd nemen om de dingen (en dus ook het werk voor klanten!) vanop afstand te bekijken, is al vaak erg waardevol gebleken.

de one-man show

DriesAerts_methartenstiel.png

Dries aerts

digitale strategie en online marketing

Dries in 5 punten:

  • 100% into data, cijfers en hoe ze te verbeteren

  • Kijkt verder dan de cijfers en denkt graag mee over de volledige bedrijfsvoering en merkbeleving

  • Draagt zoveel mogelijk zijn steentje bij aan een betere wereld

  • Van alle markten thuis, hij weet overal wel iets over

  • Heeft wat tijd nodig om te ontdooien in het begin, nadien valt de droge humor niet meer te stoppen

 

onze partners

We geloven in de kracht van een collectief en werken graag samen met een aantal gelijkgestemde partners. Zo vullen we onze eigen expertise aan met hun specifieke skills.

 
 

Kantoor Kolos ontwikkelt huisstijlen, bedenkt concepten en doet van grafisch ontwerp. Ze houden het team klein, de vibes goed en de kwaliteit hoog.

 

Met een team van experten voorzien van de nodige creativiteit, bouwt Okappi ijzersterke websites op maat en custom webapplicaties.